TREND IBU MENGANDUNG TAYANG 'BABY BUMP' DENGAN PAKAIAN KETAT

‘Mummy, saya terseksa dalam perut mummy!’.. Kalau baby dalam perut boleh cakap, itulah yang akan dicakap kepada mak dia yang suka pakai pakaian ketat masa mengandung macam perempuan diatas ini hah.

Baik punya perempuan itu ‘belanja’ mata-mata di pasar kat situ. Pakai ketat itu satu hal.. Dah terjojol perut itu ditayang, tak cukup dengan itu bontot pun sekali ditayang elok saja. Nampak ‘clear’ bentuk bontot dengan line spender. Zina mata!
Rasanya kedai-kedai baju di Malaysia ini berlambak saja yang menjual pakaian yang sesuai untuk ibu-ibu mengandung. Pilih saja nak mana satu pun, macam-macam pilihan ada yang dapat menutup aurat ketika mengandung. Tetapi itulah zaman sekarang ini lain macam sikit ragam ibu mengandung.

Sesetengah ibu mengandung ini dah nampak ‘baby bump’ sikit mesti nak ‘show off’ kat semua orang. Maklumlah 'trend' ibu mengandung sekarang kan.. Miss pun dah nampak ramai ibu mengandung yang suka pakai ketat sampai melekat kat badan di luar sana, terjojol habis semua ditayang..

Mata-mata yang memandang pula rasa sakit dan malu nak pandang.. Tuan badan pakai macam itu tak pula rasa malu ye tak?? Perhatian para ibu mengandung, malu sikit berpakaian macam itu. Jangan menambah dosa!

- Utaranews
TREND IBU MENGANDUNG TAYANG 'BABY BUMP' DENGAN PAKAIAN KETAT  TREND IBU MENGANDUNG TAYANG 'BABY BUMP' DENGAN PAKAIAN KETAT Reviewed by Mr Scooby on Sunday, December 27, 2015 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.