'AKu dah sunat la! Buat ape nk ugut nak suhat aku lagi ! Nah, bukti kalau ko nk tengok !'

Jika sebelum ini Azwan Ali pernah membuat lap0ran menyatakan s0k0ngannya kepada Perdana Menteri, baru-baru ini selebriti dengan panggilan "DIVA" ini turut membuat lap0ran p0lis hanya kerana diugut akan disunatkan 0leh individu di laman Instagramnya.....

“UGUT “SUNAT” AZWAN ALI & KACAU GANGGU BIADAP #HATERSneraka! #HAMBIKkowwww,” begitulah capti0n yang turut disertakan bersama dengan vide0 lap0ran p0lis tersebut.... Sem0ga Azwan terlindung daripada peminat yang mahu mengkhatankannya itu....
'AKu dah sunat la! Buat ape nk ugut nak suhat aku lagi ! Nah, bukti kalau ko nk tengok !' 'AKu dah sunat la!  Buat ape nk ugut nak suhat aku lagi ! Nah, bukti kalau ko nk tengok !' Reviewed by Mr Scooby on Tuesday, January 05, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.