Bapa Tidur Ibu Kerja, Tak Sedar Anak Umur Tiga Tahun Maut Terperangkap Dalam Kereta

Bapa Tidur Ibu Kerja, Tak Sedar Anak Umur Tiga Tahun Maut Terperangkap Dalam Kereta |Langkawi: satu isiden yang cukup menyayat hati apabila seorang kanak kanak di sahkan maut setelah terperangkap Dalam kereta selama satu jam ditambah lagi dengan keadaan cuaca yang cukup panas mungkin memburukan lagi keadaan.

Dalam kejadian yang berlaku hari ini 24.03.2016 Area kelibang, Mangsa Asyraaf kanak kanak 3 tahun yang masuk masuk kedalam kereta dan terkunci tidak disedari oleh ayahnya yang sedang tidur manakala ibu mangsa di kabarkan pergi kerja ketika kejadian.
Kejadian yang di sedari oleh jiran mereka yang berkebutulan berada di situ terus memberikan bantuan,katanya mangsa di dapati dalam keadaan pucat dan tidak sedarkan dirii.Menurut info Mangsa cuba dilarikan ke hospital untuk mendapat bantuan namun gagal di selamatkan.

Update ke II

Langkawi: Seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun maut akibat lemas selepas terperangkap hampir sejam dalam sebuah kereta di Kampung Kelibang, di sini, petang ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 petang, mangsa Muhammad Asyraaf Abdullah ditemui dalam keadaan kebiruan oleh penduduk yang kebetulan melalui kawasan itu.

Beberapa penduduk termasuk pelancong asing cuba memberikan bantuan pernafasan kepada mangsa namun gagal sebelum dikejarkan ke Hospital Langkawi oleh ambulan, bagaimanapun disahkan telah meninggal dunia.

Difahamkan, mangsa keluar dari rumah tanpa disedari bapanya sebelum memasuki kereta Nissan Sunny berkenaan namun gagal keluar semula.

Ketika kejadian, ibu mangsa tiada di rumah kerana keluar bekerja.

Kereta itu dipercayai milik bapa mangsa tetapi sudah lama tidak digunakan kerana rosak.

Ketua Polis Daerah Langkawi Superintendan Dr Che Ghazali Che Awang ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian, berkata, kes masih dalam siasatan.

Sumber@Harian Metro

Diminta kepada ibu bapa di luar sana yang memiliki kanak kanak kecil agar selalu berhati hati,pastikan kereta anda terkunci pabila semuanya sudah turun ,dalam keadaan cuaca yang panas yang melanda malaysia saat ini tidak mustahil perkara sebegini mudah berlaku.
Bapa Tidur Ibu Kerja, Tak Sedar Anak Umur Tiga Tahun Maut Terperangkap Dalam Kereta Bapa Tidur Ibu Kerja, Tak Sedar Anak Umur Tiga Tahun Maut Terperangkap Dalam Kereta Reviewed by Anonymous on Friday, March 25, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.