Chong Wei Dipertemukan Dengan Kembarnya Sebentar Tadii, Lihat Reaksi Spontan Dari Chong Wei Yang Buat Kami Terkejut

Ika Syazwani, gadis yang berusia 24 tahun tidak menyangka status....

Ika Syazwani, gadis yang berusia 24 tahun tidak menyangka status yang dimuatnaik di laman Facebooknya menjadi viral gara-gara wajahnya yang mirip seperti Dato’ Lee Chong Wei.

Ika yang merupakan penuntut di Universiti Utara Malaysia dalam bidang matematik dan statistik memuatnaik status “`Congrats my twin! #DatoLCW” dan status itu menjadi viral serta dikongsi ramai oleh pengguna Facebook.
Ika berkata mungkin struktur wajah yang sama menyebabkan orang ramai berkata wajahnya mirip seperti Dato’ Lee Chong Wei. Ika memberitahu wajahnya diwarisi dari neneknya yang berbangsa cina.

Sebelum ini, Ika pernah mendapat perhatian Netizen selepas gambarnya menjadi viral ketika Dato’ Lee Chong Wei memenangi pingat Perak dalam sukan Olimpik pada tahun 2013.

Ika sentiasa memberikan sokongan penuh kepada Lee Chong Wei dan tidak pernah ketinggalan menyaksikan atlet negara itu beraksi di sukan Olimpik Rio baru-baru ini.

Lihat Video Apabila Dato LCW dan Ika Syazwani Bertemu Di KLIA Sebentar Tadi

Ika juga kerap bermain badminton tetapi hatinya lebih terbuka untuk mendalami sukan automotif. Selepas status yang dimuatnaiknya menjadi viral, ramai yang tidak dikenali ingin menjadi rakan Facebooknya.
Sumber dari Facebook Ika Syazwani.
Chong Wei Dipertemukan Dengan Kembarnya Sebentar Tadii, Lihat Reaksi Spontan Dari Chong Wei Yang Buat Kami Terkejut Chong Wei Dipertemukan Dengan Kembarnya Sebentar Tadii, Lihat Reaksi Spontan Dari Chong Wei Yang Buat Kami Terkejut Reviewed by Anonymous on Wednesday, August 24, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.